Nu är det dags,

Nu är det finaly dags för att börja bli sereiös, detta är en musikblogg & ingen hej jag heter Emma jag är en tönt blogg.
Eller mjo kanske kommer lite annat också.
Haha men ia alla fall, kanske en snabb presentation av mig då?

Emma heter jag 22 bast ( snart 23) född & uppvuxen i Helsigborg.
Har sedan jag var runt 4 älskat & sjunga, men rösten kom inte tidigt det vill jag lova, nej min riktigt fina sångröst var väl inte framme fören jag var runt 10-12 år nästan.
Jag började då på högstadiet i en klass inriktad på musik.

Efter det började jag småtta tt testa nya vyer då jag började göra en del Rap låtar tillsammans med Baso Men att just göra hip hop var väl inte min starka sida direkt så jag höll mig till at spela in just sång partierna i hans låtra, ja inte alla men en del =)

Så har det varit i ca 5 år, fram till i förgår då jag åkte upp till Basos hemstad, Karlstad där vi nu änteligen började med inspelningen av min första singel, när 2 genier slår sina kloka skallar ihop kan precis vad som helst hända.

Nu ska låten mixas & donas med & jag lovar er alla att jag ska hålla er informerade om hur det går.

Under tiden kan ni ju tyup eeeh donera pengar så jag kan köpa prylar & bygga en hemma studio =D
Skämt, neeeej ;P

Ha det nice alla där ute & håll koll efter EmmaMarvins första singel släpp =)

Jag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0