Nu måste jag skärpa mig, FAKTISKT!

Jag bloggar så sjukligt dåligt & det är inte bra om jag nu vill komma ngnstanns med min blogg.
Humm kanske borde inrikta mig lika mycket till hästar & ridsport som till musiken jag gör.
Eftersom det är ganska dött på musik fronten idags läget!
Jag tänkte faktiskt börja blogga lite häst också, produkter osv.

Först kanske jag ska berätta lite om mig själv till alla er som inte följt mig innan.
Jag heter Emma och är 23 år gammal.
Som ni förstår är mina största intressen musik & hästar (eftersom det är det bloggen kommer handla om)
Som ryttare rider jag mest dressyr, hoppar ganska låga höjder för att det är kul. Det högsta jag hoppat är 1m.
Jag har aldrig varit ute på tävlingsbanorna då min häst är mycke svårlastad och det håller vi på att träna med nu.
Om min häst.
Lukas Quick heter han.
Svensk varmblods travare.
167cm 
Brun med svarta ben samt vit kota på höger bak samt en stjärn i pannan!!
Jag älskar hans bruna färg för ibland blir den på något sätt mer röd (tror hans föräldrar var fux) då han även har röda slingor i man & svans.
Född den 22 maj 2001
Hans kynne är väldigt stabilt blir han väl rädd för ngt så gör han ett litet hopp rätt upp (inget bock) sen är det bra igen. Han har aldrig stuckit med mig, visst han kan bli väldigt bockig när vi hoppar & det är oftast då jag flyger i backen, men det är bara på det igen =)
Jag älskar min bus häst över allt annat och jag skulle aldrig någonsin kunna göra mig av med honom!
Min Lukas <3Bilden är från i vintras =)
¨
Har ni något ni undrar över får ni kommentera just nu kommer jag uppdatera mycket om vår framgång så som mark träning & i ridningen.
Följ & njut av ett underbart sammarnete mellan häst & ryttare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0