Produkter jag testat!

Magic Brush
dag testade jag dessa borstarna (köpa på Hööks)
Paketet innehåller 3 borstar.
Gul= Kropp/päls
Blå= Ben
Röd= Hov
Dock kunde jag inte hitta ngn markant skillnad på borstarna då jag tror dem endast gjort så för att dem inte ska slitas för fort.
Fördelen med dessa borstarna jämfört med en vanlig pigg borste är att denna drar med sig aningen mer damm och stöv än pigg borsten samt att denna går att använda på känsligare delar på hästens kropp.
Min häst älskade att bli kliad med denna i ansiktet =)
Men en produkt jag rekommenderar.
+ Tar bort lera
+ Hästen tycker om den
+ Drar upp stöv & damm som sedan blir enkelt att ta bort med en rykt borste.
+ Går att tvätta i tvättmaskin.
- Finns bara i dessa so jag anser trista färger. Men det gör också det enklare att se skillanden på dem.
Priset på Hööks i HBG var 149:- Klart prisvärt.
Samt att jag fick hem nya snygga saker till Lukas =)
Grimma, Schabrak, Benskyd fram & bak i snygg Neon grön färg =) 
Sakerna ska testas till helgen och kommer bli grymt snygga på min pojke <3
Nya saker till Lukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0