Jag ser det snöar!

Ja årets första snö har nu landat i Helsingborg, jag slår vad om att den försvinner innan kvällen kommer. det är för varmt ute redan nu för att den ska ha en chans att ligga kvar ett längre tag. Så ärligt talat tror jag inte vi i skåneland får en vit jul över huvudtaget! Men i alla fall, jag ska ha systemkameran med till stallet för att se om jag kan fånga någon fin vinterbild på pållarna nu när man har chansen till det! Blir det så så lägger jag givetvis upp dem senare i em/kväll. beroende på vad jag hinner. Jag ska ju nämligen fixa naglarna efter stallet & sen skla vi ikväll ha julmys i stallet med glögg, pepparkakor osv =) Det ser jag verkligen fram emot =D Nej nu kallar frulle, tandborstning, penicillin och linser innan jag kan bege mig till pållarna =) Ha en bra dag för ser ni? DET SKA JAG XOXO EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0