Nya saker till Lukas.

Jag har givetvis shoppat till Lukas nu när Hööks haft mellandags rea. I butiken köpte jag bak och frambens skydd samt Boots för halva priset. Men sedan letade jag saker som dem inte hade i butiken så jag har skickat efter en svart förbygel så att jag kan använda den svarta sadeln jag har samt att jag skickade efter ett beiget shabrak som kommer bli så snyggt till dem gröna nya benskydden (se bilden nere).

Just nu rider jag med svart träns, brun sadel och brun förbygel. Men jag hatar att allt inte matchar. Schabraket på den bruna sadeln matchar benskydden då det är grått. Men nu ska jag komma igång med den svarta sadeln. När allt är på plats ska hjärtat mitt få ta bilder på banan någon dag :) behöver lite nya rid bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0