Inte lätt att vara liten när man är stor.

Nej det är det verkligen inte. Jag har legat nerbäddad i princip hela dagen då jag är sjukling. Var ute i stallet i morse och gjorde i ordning till Lukas mös med honom och sedan körde jag hem och sov några timmar till. Blev lite kuliga bilder på mig och Lukas idag :)

Sen på eftermiddagen körde jag ut till väla med hjärtat och mamma då jag skulle hjälpa henne med lite saker som en månad till får behållas hemliga. ;)
På väla ( för er som inte vet vad det är så är det ett köpcentrum med snart 180 butiker) gick jag in på gräddbullerian och köpte handgjorda gräddbullar. Nu ligger jag nerbäddad igen med gräddbullar som kostar 20:-/st, popcorn och julmust.

Nu ska jag kolla på film och mysa med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0