Vad är det som gör det svårt för en man?

Jag och Bertil var i Malmö för att lämna tillbaka kylaren vi köpte till hans bil då det var en för liten modell. När vi är på väg hem kör vi in om svågertorp för att äta.

När vi ätit klart ska jag gå in på toaletten och kissa efter en man. Jag undrar hur stor ansträngning det är för en man att efter man har kissat att fälla ner toalocket och spola efter sig?! Jag stör mig aningen på det då det ser fruktansvärt otrevligt ut samt att denna lukt av amoniak slår upp i ansiktet på en. Uch och fy säger jag bara. Det tar 10 sekunder att fälla ner och trycka på spolknappen. :/

Ja detta var dagens Ilands problem från min sida.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0