Besviken =(

Ja en aning besviken är man nu.

min tävling för designen till min blogg avslutades igår & jag fick inte in ett ända bidrag!
Så jävla ledsen blev jag =P haha nej då det blev jag inte men aningen tråkigt var det faktiskt att när man arrangerar en tävling så är det INGEN som medverkar =/
Kritik mot vad som kunde varit bättre & lockat fler till att medverka?
Men men får väl se om jag kan "betala" någon trevlig själ för att göra min design då.
Jag vill ha en snygg men stilren. Får se hur jag får lösa det, för blogg designen gör mycket för att locka besökare.
Men åter till annat så var jag på Ninas ( min bästa vän sedan 13 år tillbaka) hennes fest då hon nyss fyllt 23 år =)
så jag tänkte slänga upp en liten bildbomb därifrån =)
Ninas 23 års fest bild 1Ninas 23 års fest bild 2Ninas 23 års fest bild 3Ninas 23 års fest bild 4
Ninas 23 års fest bild 5Ninas 23 års fest bild 6Ninas 23 års fest bild 7
Ninas 23 års fest bild 8Ninas 23 års fest bild 9
Ninas 23 års fest bild 10Ninas 23 års fest bild 11
Ninas 23 års fest bild 12Ninas 23 års fest bild 13
Ninas 23 års fest bild 14Ninas 23 års fest bild 15
Nu ska jag & hjärtat köra & handla morötter till pållarna =)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: The DramaQueen

Har du många läsare då? =) För annars kan det vara lite svårt med att få in bidrag, synd att det inte gick vägen !

2011-10-12 @ 11:46:14
URL: http://eliziaslife.blogspot.com
Postat av: Victoria

Hej vännen!

Jag läste nyss din blogg och är det så så kan jag fixa till nått till dig om du vill det, gratis förståss, jag tycker bara det är kul att pyssla med det. Det blir kanske inte nått jätte avancerat men lite kan jag och jag är själv nöjd med min egen så, vill du så gör jag det gärna. Det är bara isåfall skicka bilderna till mig så fixar jag hop nått fint till dig, Kram Victoria

2011-11-16 @ 15:35:44
URL: http://wictoriiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0