Hej alla kära läsare.

Idag skulle jag & dem andra tjejerna i stallet ge oss ut på en lång tur, men jag låg med migrän hela dagen igår så ack nej det får skita sig idag.
jag tror jag tar en lugn ridtur på banan & en liten galopp på stycket.
Lukas har lyckats få ngt i ögat så det är svullet & jävligt, nu rengörs det med kamomill te för att se om det hjälper & det är redan lite bättre. Har kontakt med veterinär men hon ansåg att jag skulle se hur det var ikväll för att hon i så fall kommer ut i morgon & kollar på det.
I vilket fall som så har han ingen feber, han springer & busar som vanligt & har absolut inget som stör synen så så farligt kan det inte vara, men som sagt vi får se hur det blir =)
aja nu ska jag klä på mig, åka till stallet & mysa med buse pojken & tvätta ögat (vilket INTE är det lättaste)
Ha det bra läsare.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0