Snart avslutas det =)

Nu är det bara idag kvar för i morgon avslutas min bloggtävling =) Jag undrar om det är någon som medverkar i den för än så länge har INGA bidrag kommit in, det är ganska ledsamt faktiskt =( Men det återstår att se om det är någon som ska vara med! Jag hoppas på det iaf ;D I torsdags åkte jag & hjärtat (inte hästen ;)) till ullared & shoppade loss. Det blev julklappar (ute i god tid om nått) och kläder =) köpte ny vinter jacka till stallet & en fin kappa att ha till vardags =) Så den dagen blev jag vääääääääldigt nöjd med. häst saker blev det inte mycket alla eftersom jag redan har så mycket & hade inte pengar till att handla onödigt ting =P Men det blev en ny flaska med Man & svans spray & ett schabrak i grått =) Nu är det fint väder och jag ska dra mig till stallet & ta en mys tur på Lukas tsm med Lotta & Elin. sedan ska vi flytta över hästarna från sommarhagen till stallet =) ska bli skönt för pållarna =) Där är ganska mycket gräs på den sidan nu som växt upp över sommaren så dem har att tugga på ett tag till =) Nej nu drar jag från bloggen & tar på mig stall kläderna =) Ha en toppen bra lördag för det ska jag ha =) Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0