Aj min kropp =D

Haha ja idag är jag lite öm i kroppen.
min kära Lukas bus blev lite väl pigg under galoppen igår & gjorde ett sådant hellikoppter bock språng som jag inte ens hann regare på.
så ett, två & tre så satt jag på marken med tyglarna i handen & fattade ingenting.
lukas hade bara tvärnitat & börjat äta gräset som växer på stubbåkern =)
haha knäppa häst.
men ändå vilken underbaring jag har som stannar & inte springer vidare =)
Men i vilket fall som så har jag i princip upplägget på min design tävling klar & priserna är utvalda, så jag ska finslipa lite till på den till nästa vecka, sen drar den igång.
Tävlingen kommer finnas både här och på Dayviews där jag heter EmmaMarvin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0