Design tävling =)

Nu tänkte jag änteligen dra igång design tävlingen till min blogg & jag sa ju tidigare att jag vil ha medverkande som inte är häst intresserade också =) sådärför har jag valt ut 2 priser att välja mellan =)
Vinst för hästmänniskorVinst för inte häst intresserade
• Grimma som fins i färgerna; Röd, Lila och Blå. Storlekarna finns i Ponny, cob och Full!
• Varmeljushållare som är metalic. kommer 2 stycken om man väljer detta priset.



REGLER

• Bloggdesignen ska innehålla en eller flera av bilderna som jag kommer ladda upp nedan.
• Tävlingen avslutas innan jag laddar upp det färdiga reslutatet på min blogg.
• Den snyggaste designen som faller mig i smaken VINNER!! :D
• Tävlingen avslutas söndagen den 9 Oktober.
• Vinnaren utses tisdagen den  11 oktober.
• Tillsammans med bildraget ska du skicka din mailadress (så att jag kan meddela om du vunnit eller kunna höra av mig vid frågor angående bidraget)
• Vinnaren presenteras på bloggen (med blogg länk om den har blogg) Och på Dayviwes (om den har en aktiv sida där)
• skicka med vilket pris du vill ha om du vinner samt om du tar grimman vill jag veta storlek.

ÖNSKEMÅL

Jag kommer ge er fria händer, det kommer inte finnas mycket önskemål.
Men jag har mina favorit färger. 
jag gillar skrikiga färger men samtidigt ska dem fungera med bilderna som ska användas!
Skulle ni anse att ni tycker andra bilder som finns på min blogg eller Dayviwes där mitt alias är EmmaMarvin passar bättre så feel free!
Så länge ni känner er nöjda med det ni gjort.
jag vill ha det ganska stilrent med myckertt färg!

Mig kontaktar ni på:
[email protected]
eller på msn:
[email protected]
HUr ni vill presentera era bidrag bestämmer ni själva!!!!!!


BILDER SOM PASSAR TILL BLOGGEN (Enligt mig)
Tävling bild 1
Tävling bild 2
Tävling bild 3

Tävlings bild nr 5
Tävlings bild nr 6
Tävlings bild nr 7
Tävlings bild nr 8

LYCKA TILL ALLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0