Nu var vi här igen ;D

Haha jag har precis formaterat om min dator =) 
Men det blir nog bra, den var lö som tusan & ingenting fungerade på den, men nej nej ALLA bilderna är kvar.
ni förstår jag använder mig av externa hårddiskar där jag lagrar alla dokument, filmer, bilder osv =)
Jaha på fredag kommer pappa hem med en sak från Börjes i tingsryd till mig =) 
Nytt bett som ska testas på Lukas =) Detta är ett Nova bett. Har hört mycket bra om detta bett så jag har skickat bud med pappa så jag får hem det på fredag så det ska testas på lördag =)
Anlednngen till att jag vill testa detta bett är att nu när min Lukas börjar få upp sitt flås så börjar han bli grymt stark dessa studer & jag har rådfrågat många om detta bett och alla säger i princip samma sak "det ger bättre efekt än ett vanligt tredelat men är mildare mot munnen" samt att "hästen suger sig fast i det";
jag har valt att testa detta på Lukas ocg så får vi se hur det fungerar =)
Kommer uppdattering efter test =)
Kommer ni ihåg att jag beställde nya saker till Lukas?
Nya saker till LukasNeon grönt set, Nu är det invigt =)
Lukas fick ett dryssyr pass på fältet =)
Visst blev han grymt snygg i sina nya saker?
Han syns ju verkligen om inget annat, men jag tycker han klär riktigt bra i denna färgen =)
Helt klart värt pengarna =)
Jag är dessutom på jakt efter någon som kan göra en snygg blogg design till mig, villig att ställa upp?
Ha en bra dag alla, har ni förlag på inte allt för dyra saker ni vill ha testade till hästvärlden?! Skriv så ser vi om vi ordnar det =) 
Alla förlag motages =)
Tjinge Ling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0