Testet är klart =)

Hej alla!
ni som troget följer min blogg och tidigare läst att jag fått hem Nova bettet.
ja nu är det testat & ville testa det i en vecka ca först innan jag skrev min utvärdering av det.
jag märker på min häst att han tycker att bettet är mjukare i munnen samt att han blir mjukare när jag rider honom med just Nova bettet.
Jag tror det var ett väldigt bra köp faktiskt.
Hum, jag har ju tjatat väldigt mycket nu om att jag vill ha en ny design på min blogg, så jag funderar på att arragera en design tävling, men dock vet jag inte vad priset ska vara, funderar på att lägga ut 2 priser att välja mellan. Ett för häst människor & ett pris som inte är för häst människor. Förlag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0