Underbara höst.

Denna veckan kan man verkligen inte klaga på det väder vi har nere i skåne. 
Det har varit upp mot 20 grader var dag, klarblå himmel & helt underbart att leva.
Igår hade jag en fantastisk dag, jag spenderade först en timme ungefär på hästryggen sedan åkte jag hem för att göra mig i ordning inför min resa ner till malmö =P
På Lunds station hoppade Emma på då vi skulle till malmö tillsammans på en liten utbildning till ett jobb som drar igång nästa vecka för min  del.
utbildningen varade 1 timme & efter det strosade vi på stan ett litet tag i det underbara höstvädret & efter det satte vi oss på en av mina ABSOLUT favorit restauranger. T.G.I Friday ;)
Deras mat var lovley & nu har dem ett erbjudande att man får en tvårätters för 179:- och så köper man en läsk för 33:- med gratis refill hur många gånger som helst.
Man får stora protjoner, maten kommer snabbt ut & där är hur mysigt som helst att sitta. Spå befinner ni er någoonsin i malmö leta då upp dennaunderbara restaurang & ät där, jag lovar ni kommer inte att bli besvikna OM ni ghillar American BBQ, vilket det mesta där är det vill säga =)
Maten vi åt!
Där är maten man kan välja från & det ni ser på bilderna var just det vi åt =)
Emma valde Varmrätt & efterrätt & jag valde förrätt & varmrätt!
Det var kanonm smart för man blev mättt & hade inte orkat en hel förrätt & en hel efterrätt själv =) fick vi lite av varigge & omnomnomnom säger jag bara ;D
Personalen var helt fantastisk också =) Cred till dem =)
Nej nu ska jag jobba & sen hålla helg!
ha en awesome dag i det underbara hästvädret för det sk ajag.
Glöm INTE min TÄVLING ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0