BildBOMB Och frågestund!

Hej alla, sämsta uppdateringen här nu ja =(
Men jag har varit sjukt upptagen med massa aker.

iaf så gör jag detta nu som en pays i mitt storstädande av rummet!
Det ser för jäligt ut.
jag var på ikea i morse & köpte en ny DVD hylla samt lite nya korgar till min tv hylla =)
Nu är snart hela Tv hyllan klar (jag har ordnat med den sedan 12:00 idag ;D

Men jag tänkte iaf först undra om det är någon som skulle vara intersserad av en frågestund?
Jag säger som såhär att ni får fråga mig VAD SOM HELSt fram till på onsdag!
Sedan så blir det var på tosdag em =D
Låter det bra?

Men iaf ni vet ju sedan tidigare att jag införskaffade en ny system kamera?!
Denna är nu testad & det kommer nu upp en bild bomb med bilder jag tagit än så länge.
håller fortfarande på att lära mig den!

BILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMBBILDBOMB

Så alla!
GLÖM INTE ATT STÄLLA SÅ MÅNGA FRÅGOR NI VILL!
JAG SVARAR PÅ ALLT :D:D

XoXo





Kommentarer
Postat av: Maja & Siri

hur länge har du ridit och vilken är din favorit gren inom ridsporten ? :D



kikar gärna in på vår blogg och delta i våra tävlingar http://teamjumpers.se



Kram Maja och Siri - Teamjumpers.se

2012-04-19 @ 20:04:34
URL: http://teamjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0