Milstolpar & ny familjemedlem!

Ja påskhelhgen är slut & det har hänt mycket.
först ska jag pressentera min nya familjemdlem =)
Eos 1100D
Detta är cannon EOAS 1100D =)
Jag hade innan en Sony A290L

Ja jag har bytt upp mig en del faktiskt. Nu väntar jag bara på bättre väder så jag kan ta med min nya bebis till stallet =D

Och på tal om stallet så nådde jag & Lukas en enormt stor milstolpe igår =D
Vi hoppade *trummvirvel* 50cm.

Ja ni kanske tycker det är sjukligt mesigt MEN efter mitt avfall förra sommaren så fick jag sjuklig hopprädsla, men nu håller jag på att vinna.
men jag tänkte bjuda på en liten film från markarbetet vi hade igår.
Nej jag vet att det inte alls ser bra ut, men vi hade kul & framförallt LUKAS HADE AWESOME KUL!




Ja hoppas ni inte skrattar allt för mycket år mig.

Jag kan ju luignt säga att nu med nya familjemedlemmen kommer det att bli mycket mer filmer på bloggen <3

XoXo


Kommentarer
Postat av: fanny

hej!

vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-04-10 @ 14:26:36
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Postat av: erica

Vilken söt häst! ny eller :)?

2012-04-14 @ 14:42:26
URL: http://ericamodin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0