Nu ska det bli fart på mig.

Ja idag eller i morgon (beronde på tiden)
Så ska jag få tag i tränare till mig & lukas.
Nu jävlar ska jag verkligen bruka allvar.

Idag hoppade jag lite på banan & han gick sjukligt fint. tolt matte ='D
Han börjar taxera riktigt bra (än så länge hoppar vi bara i trav)
Men han gör inga jätte språng längre & när han landar är han i bättre balans än harn någonsin varit.

Han kör inte längre ner huvudet över hindret så man flyger i backen när man landar utan har nu lärt sig att det blir bekvämare att ha huvudet högre så matte inte trillar av.
Hans kondision är faktiskt också bra nu efter mycket kondisions träning ute!

bättre stall med mycket bättre förutsättningar står vi i nu måste jag verklige medge.

Men i alla fall, vet ni någon bra tränarte i helsingborgs området (inte för dyr)
som man kan ringa till??
HÖR AV DIG!!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0