Smink & fånig video.

Ja jag blev sugen påa tt göra een haffsig makeup =)
Haha jag tycker dock den faktiskt blev ganska så fin för att vara gjord på 30 min =)
Så jag tänkte faktiskt för ovanlighetens skull lägga upp ett inlägg som INTE kommer handla om hästar =)

Utan om smink & i slutet av inlägget kommer även en fånig sång video upp som jag faktiskt gjort idag =) 
Allt detta på grund av sjuk tristess till stallet kallar =P

Men i alla fall så la jag först på en hudkräm eftersom annars ser det falagit ut när jag lägger på fundation! Så jag använde Nivea ansiktskräm =)
Efter det så lade jag på en fuktkräm till som har LITE färg i sig, men inte dirrekt täckande.
smink


Efter att grunden är lagd så kletar jag på min eyeliner.
smink
Som sedan blev såhär!
smink

Sedan gick jag vidare till att använda min palett från H&M Faktiskt mycket bra mår jag säga.
Som grund lade jag den vita som ligger 4:e från vänster på övre raden.
Sedan längst in använde jag den som ligger 1:a från höger högst upp.
Och i mitten på ögonlocket lade jag den 1:a från höger på andra raden & runt denna la jag den 3:e från höger på andra raden =)

Sedan ovanför dessa lde jag ett tunt lager av den 3:e frn höger på översta raden.
smink

Det resluterade i detta =) 
smink
smink

Efter detta så fixade jag ögonbrynen med penna & gel & lade även på mascaran, ni ser på bilderna vad för prudukter jag använde till det =)

sminksminksmink

efter det såg det ut såhär.
smink

Efter det lade jag på puder samt rouge! 
Jag böjde även fransarna en del för att glappen mellan fransarna minskar & dem ser längre ut =)
sminksmink http://www.youtube.com/watch?v=DoTTRGTrjP8&feature=context&context=G251c4ecAUAAAAAAAAAA
Därefter blandade jag dem 2 ljusaste ögonskuggorna från ögonen med en klick läppglans för att sedan kleta på läpparna, med den mörkare nyansen innerst & sedan den ljusa att skugga ut det med =)

smink

När allting var klart så såg det ut såhär!!
smink

Hoppas ni gillade detta.

MEn jag lovade ju en FIILLLLLM =D

Så här kommer den ;D






LYSSNA & NJUT!!!!


XoXo


Kommentarer
Postat av: Malin Thurban

Vilken pipa! =)

2012-04-06 @ 19:51:14
URL: http://malinthurban.blogspot.se
Postat av: Malin

Man kan inte njuta med den låten -!

2012-04-07 @ 18:29:26
URL: http://sweet-karamell.lovestar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0