Fortfarande dålig.

Ja jag vet att jag fortfarande är väldigt dålig på att uppdatera :/
Men jag lovar att jag ska försöka bättra mig på det.
I alla fall så har helgen varit full rulle.

I fredags så satt jag på akuten i flera timmar då jag flög av Lukas och hade ont i nacke. Så läkarna ville jag skulle kolla det.
När jag kom in på ortoped akuten satte fem hals krage på mig för att hålls nacken stilla.
Sedan blev det en CT röntgen. Men allting var bra men är fortfarande öm i nacken.

Mest i vänster sida dock.

Igår hade jag en awesome dag med dem bästa. Men jag skriver mer om det ikväll.
Nu ska jag städa för att sedan luncha med hjärtat och Jim.

Så tills nästa gång.

XoXo
EmmaMarvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0