Full fart hela dagen!

Ja jag är uppe & vaken.
trots att jag är sjuksriven så ska fortfarande Lukas ha sina behov tillsedda!

Så han ska få nya skor nu 10:00
Sedan ska jag rida en liten runda med en ny tjej i stallet =)
Mycket trevligt.

Av säkerhets skäl så rider jag inte ut själv, så nästan hela sommaren har vi nötat på banan så det ska bli riktigt underbart att få komma ut med honom idag =)
Så det blir en lagom runda & ganska så mycket skritt tror jag =)

Sedan 14:00 så ska jag till naprapaten & se va dem säger om denna förbaskade nacke.
jag har ont i nacken sedan docktorn i förgår bad mig att rulla på huvudet & det knäppte till =/
Så ja vi får det hur det går!

Men nu ska jag ta på mig mjukis kläder & sedan bär det av =)

Ha en bra dag alla & givetvis så uppdatterar jag igen när jag varit hos naprapaten!

Så tills nästa gång vi hörs!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0