Helt slut.

Precis hemkommen från stallet där det blev ett ganska så tufft pass på Lukas.
jag drev honom lite extra hårt idag & detta resluterade i att han fick sig grymt skön avsvalkning efteråt.
haha tog en spann med vatten & hällde över honom.
Som  han njöt.

Men nu är jag hemma, ska städa det stora badrummet & sedan ska jag slänga mig i ett bad & göra mig fräsch tills det är dags att köra till Ystad =)

Men nu tänkte jags länga upp en bildbomb från Helsingborgs djurpark!
Se & njut.
jag måste dick säga att alla småfåglar & gnagare är tagna genom galler & måste då säga att jag är sjukt stolt som lyckades ställa in fokusen så att gallret inte syns på vissa =D
Haha som jag kan ibland =P

 
Så det var allt för idag & nu sk ajag orka ta tag i saker här hemma =)

Men tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0