LÅNG Uppdatering.

Ja alla go vänner.
Denna uppdattering kommer inte att bli kort & ni kommer säkert att förstå varför i slutet av detta.

Som ni alla vet så trillade jag av Lukas ör snart 2 veckor sedan & fick en sträckning i nacken.
i torsdags fölrra veckan så vart jag ganska hostig & stannade hemma från jobb på fredagen.
Och sedan dess har jag varit super trött, orkeslös och helt matt i kroppen.
jag har inte ens orkat ta hand om Lukas så Y har varit snäll nog att se efter honom nu i en vecka.
Tur att dem fortfarande går på bete.
Sedan i söndags skulle jag hämta Bertil på revinge då han varit på utbildning för försvaret.


När jag bara hade ett par kilometer till så är jag helt plötsligt halv vägs ner i ett dike.
Jag har ingen aningf om jag somnade eller om jag svimmade, men jag panik vred på ratten för att komma upp & Bertil kom dit & hämtade mig.
Vi åkte till akuten efter detta men undersökningarna där visade ingenting alls.

Jag var hemma från jobb i måndags & gick tillbaka dit i tisdags.
Jag höll ut 3 timmar, på dessa tre timmarna så gav min kropp ännu en gång vika.
När det blev mycket så blev jag yr, mådde illa, knäna vek sig & jag fick krampaktigt hålla tag i bängen för att hålla mig på benen.
Jag satte mig ner i ca 40 min men gråten fanns hela tiden i halsen, jag var livrädd för att jag kanske skulle ramla helt & slå huvudet i fritösen som jag har bakom mig i köket.

så efter 3 timmars kämande blev jag hemskickad.

Jag var idag hos doktorn & hon hittade smärtor i nacken sedan avfallet.
Så nu är jag sjukad till söndag!
Så på fredag ska jag till naprapaten för att kolla nacken & se om dem hittar något som går att göra åt.

Efter doktorn idag åkte jag ut till Lukas, han blev longerad idag.
så ja det blev lite Longer hopp också =)

Givetvis hade jag med kameran så hjärtat mitt tog bilder!

Så nu kommer en liten lagom bildbomb.


LOVAR att jag ska bli bättre på att uppdattera nu =)

Så tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0