Tillbaka igen.

Haha ja nu är man änteligen tillbaka igen efter att typ bloggstrejkat ett tag =P
Inte friviligt i alla fall.
Det har bara varit sjukt mycket att göra måste jag ju säga!

i alla fall så börjar jag jobba på riktigt på Tisdag =)
så sjukt skönt.
Kommer jobba 75% FAST deltid.
med andra ord så har jag chema, semesterdagar att ta ut nästa sommar & jag får vara sjuk utan att bli pank.

Kan det bli bättre än såhär?
Nej jag tror inte det för stunden.

allting är helt underbart just nu & jag älskar var sekund av det!

Men nu tänkte jag lägga upp en bildbomb på Lukas.
Kimberly var underbart snäll & agerade fotograf i veckan!
Ja där kommer även dyka upp en b ild där hon rider min pojke <3

 
Hoppas ni tycker om bilderna!
I morgon blir det massa att göra så jag kanske inte bloggar super mycket då.


* Stallet när jag vaknar.
* Hem & duscha
* Städa båda badrummen
* Packa
* Åka till ystad med husvagnen. 
 
Så ja jag har en del att göra, men det ska nog gå bra =)

Nu ska jagg krypa ner i sängen med hjärtat <3

XoXo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0