Ännu mer snö.

Ja nu faller det ännu mer snö nere i skåne. Både på gott & ont. Fördelen är ju att det blir mjkare att rida så man får väl vara glad åt det.

Men idag har jag bestämt mig för att inte rida utan ta bilder på hästarna =)
Jag ska bli foto proffs *not*

Men i alla fall så har jag Lovat Y att jag ska få lite fina porträtt bilder på hennes hästar. Förra gången blev det lite för mycket äta hö bilder & nu ska jag få det bättre.
Bertil ska iaf få agera häst hållare =) Sen får vi se hur det blir =)
Vill ni se bilderna sen?

Hörs sen.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååh vilken fin blogg ! säljer du designer?? :D

2012-02-16 @ 10:57:27
Postat av: Anonym

2012-02-20 @ 12:43:18
Postat av: EmmaMarvin

Hej =)

Nej denna designen har jag fått av www.pascal.blogg.se

2012-02-20 @ 12:44:14
URL: http://emmamarvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0