Chips, hästar och fest.

Haha ja dett inlägget kommer att handla om lite allt möjligt =)
Igår testade jag en helt ny sorts chips, jag diggade dem ordentligt.
Godaste chipsen på länge.
Dessa chipsen hade en spännande smak som påminner mycket om antin gen Big Tasty med bacon från MC donalds eller en Bacon wopper med chesse från Burger king.
Jag tyckte mycket om dem & dem passade super bra tsm med vitlöks dippa =)

Ja och dagens händelser innefattade en ridtur i kylan och den lilla snö som föll. Lukas frustade nöjt när vi skittade tillbaa & längde riktigt fint på steget =) 
det märks att han verkligen trivs med tillvaron där vi står nu & det äår toppen bra tycker jag. Jag har också slappnat av en hel del. 
Ruidtur med elin, my & mig =D
På bilde ser ni Elin på Athena till vänster & lilla Jag på Lukas till höger.
My satt på Tjejen & tog bilden =)

Ja nu ska jag inte skriva mer, FÖR jag ska göra mig i ordning för en utekväll med Elin. 
Hoppas alla får det lika kul ikväll som jag kommer att ha det.

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0