Hej alla fina ni.


Uch ja liten update om dem senaste dagarna. Igår var jag hos tandläkaren & drog ut 2 av mina visdomständer, dem andra två ska ut den 29:e.
jag ser inte direkt fram emot det men samtidigt ska det bli skönt att bli av med det & slippa det sen =)
Men jag fick en ganska ordentlig dos med lugnande då jag är brutalt livrädd för atandläkare, det hjälpte ganska så bra faktiskt & som tur var så satt tänderna så pass bra att det gik "snabbt" att dra ut dem.
Hon fick lirka lite på den ena, men annars var det inga problem alls.

Ja idag orkade jag mig till stallet & red ut en ganska lång runda med B,E,B & J =) Jag vill inte skriva ut namnen då 2 av dessa inte vet att jag bloggar & det känns inte rätt då =)

Iaf så blev jag SJUKT chokad av Lukas idag. 
Lukas som aldrig velat gå i vatten innan, nej han har typ stått & stampat framför vattenpölar (oavsett storlek) innan, men idag så kom vi till en "SWIMMING PÖL" som var ca 15x10 meter och 2-3dm djup. HAN TRASKADE RÄTT IGENOM.
Han stannade inte ens, han tittade på den & sedan bara gick han, jag trodde jag skulle dö.
Just nu gör vi verkligen framsteg & han har börjat göra saker som han innan varit väldigt osäker på.
kan det vara såp att mina nerver börjar ge med sig?
tror  det är så för oss båda två.

Nej gott folk, nu får ni inte missa fredagagens direkt bloggning från GBG horse show, kommer nog med både bilder & inlägg under fredagens tävlingar, shower & annat kul =) 
Så håll utkik.

NU ska jag slänga mig i sängen & kolla på Big Brother, somna & i morgon bär det av.

Ha en toppen helg alla för det ska jag =)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0