Hemma & riktigt trött.

nu är jag hemma & är ordentligt trött. men jag var bara tvungen att berätta lite kul =) Jag har beställt nya saker till Lukas (för ovanlighetens skull) Fast dessa är då begagnade =P
Men iaf så blir det en sadel Horse Pro Svart Allround sadel. Normal bom men stor i sätet 18" tror det kan behövas =)
Sedan har jag även beställt ett pullar tträns som jag ska ha när jag rider Lukas med nova bettet =) Detta är för att han inte bara ska kunna ta bettet & springa, jag vill få honom att lyssna på ett vanligt bett =) Sedan får ni läsare säga vad ni vill om detta.

Jag vet att alla har olika åsikter om alla typer av hästutrustning & jag har min. Jag anser att det är värt att testa (därför köper jag det begagnat) vill inte lägga dyra pengar på ngt som kanske inte fungerar som jag tänkt.

Här nedan kommer lite bilder på det nya jag beställt =) 

Ny utrustning till Lukas(bild från google)
(bilden är tagen från google) men detta är iaf bild på sadeln =)

Ny utrustning till Lukas
Här ser nu tränset han ska få, dock ska luddet bytas på det =)


Sov gott alla läsare FÖR DET SKA JAG!

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0