Jag dog en aning idag.

AAAAH, jag DOG seriöst idag när jag hade varit hos tandläkaren.
Mjo jag hade tandvärk i min ena visdoms tand för inte så länge sedan.
och idag när jag var på min årliga undersökning så först såg allting tipp topp ut, mja jag har ju en del småhål som inte behövs lagas.
MEN när hon skulle ta bort tandsten så visade sig att BAKOM mina ena visdoms tand UNDER tandköttet så hade där blivit ett hål.
Ja det går ju GIVETVIS INTE att laga så hon ska dra ut den & inte nog med det så ska hon dra ut den i överkäken också för att hon ser kommande problem med den på röntgen bilderna.!!
PANIK:
Ja jag har sjuklig tandläkar skräck så jag med mina 24 bast när hon ger mig detta underbara besked sätter mig då och STORBÖLAR i ren panik. Jag är inte 24 i dessa lägena, jag är 2,5 år då.
Då gav hon mig den "glada" nyheten att om jag kommer 40 min innan bestämd tid så år jag en rolig klunk med lugnande. JA TACK skrek jag nästan ut. men helst av allt hade jag velat bli sövd helt. Jag mår riktigt illa bara av tanken på detta, fy FAN säger jag bara.
JAG VILL INTE ='(
AAAAH, jag DOG seriöst idag när jag hade varit hos tandläkaren.
Mjo jag hade tandvärk i min ena visdoms tand för inte så länge sedan.
och idag när jag var på min årliga undersökning så först såg allting tipp topp ut, mja jag har ju en del småhål som inte behövs lagas.
MEN när hon skulle ta bort tandsten så visade sig att BAKOM mina ena visdoms tand UNDER tandköttet så hade där blivit ett hål.

Ja det går ju GIVETVIS INTE att laga så hon ska dra ut den & inte nog med det så ska hon dra ut den i överkäken också för att hon ser kommande problem med den på röntgen bilderna.!!
PANIK:

Ja jag har sjuklig tandläkar skräck så jag med mina 24 bast när hon ger mig detta underbara besked sätter mig då och STORBÖLAR i ren panik. Jag är inte 24 i dessa lägena, jag är 2,5 år då.

Då gav hon mig den "glada" nyheten att om jag kommer 40 min innan bestämd tid så år jag en rolig klunk med lugnande. JA TACK skrek jag nästan ut. men helst av allt hade jag velat bli sövd helt. Jag mår riktigt illa bara av tanken på detta, fy FAN säger jag bara.
JAG VILL INTE ='(
Aj min mun =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0