Ny fin design <3

Som ni nu ser så har jag fått en ny fin design <3
Jag är så sjukt nöjd med den & vill ni ha en lika fin design som jag har?
gå då in på:http://pascal.blogg.se/2012/february/designer-och-headers.html
Jag lovar att ni INTE kommer att bli besvikna.


I alla fall så har jag & hjärtat nyss varit i videobutiken för första gången på evigheters evigheter & hyrt hem 5 st filmer. Maha jag ska liva upp stämningen med 2 st skräckisar =)
Me Like <3


Men men nu blir det feta lite gott i sängen & sova hyffsat tidigt, är helt slut efter en lång jobbedag samt att jag ska upp i tid till stallet i morgon. Hoppas det blir ok väder för en hyffsad runda på pigga pållarna =) 
Får se om någon kanske orkar ta ngn bild på mig när jag sitter på Lukas, vore toppen med några fina vinter bilder =)


Aja allt löser sig så småning om =)

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0