Nya snygga stövlar inför våren.

Nya stövlar inför våren.
ja jag har ju ett RENT helvete med att hitta stövlar till mina vader:
men idag hade jag SJUK tur.
hittade dessa & utan några problem fick jag upp dragkedjan på dem & jublade nästan så hela butiken kollade konstigt på mig.
Sen när jag kollar priset så ser jag att dem är nedsatta i pris med mer än 500:- Lycklig eller vad?
Med andra ord kostade dem mig endast 1360:-
Jag har önskat mig pengar till stövlar nu när jag fyller år, så dem åker rätt in på mitt sparkonto igen i så fall eftersom jag lånade pengar därifrån till dessa idag.
Tyckte det var väldigt dumt att chansa på att dem skulle vara kvar till nästa måndag så jag slog till.
Är sjukt nöjd nu.
Nya stövlar
Nya stövlar inför våren.
ja jag har ju ett RENT helvete med att hitta stövlar till mina vader:
men idag hade jag SJUK tur.
hittade dessa & utan några problem fick jag upp dragkedjan på dem & jublade nästan så hela butiken kollade konstigt på mig.

Sen när jag kollar priset så ser jag att dem är nedsatta i pris med mer än 500:- Lycklig eller vad?
Med andra ord kostade dem mig endast 1360:-

Jag har önskat mig pengar till stövlar nu när jag fyller år, så dem åker rätt in på mitt sparkonto igen i så fall eftersom jag lånade pengar därifrån till dessa idag.

Tyckte det var väldigt dumt att chansa på att dem skulle vara kvar till nästa måndag så jag slog till.
Är sjukt nöjd nu.

så ikväll med världens förkylning har jag roat mig med att fetta in dem nya, tvättat rent mina vintsrestövlar som ska putsas nu ikväll när dem torkat samt att bägge paren i morgon ska impregneras.
Sedan så har jag betalat en ny sadel med större säte för min umpen gumpen, så den får jag förhoppningsvis innan veckan är slut annars så kommer den i början av nästa.

Nej nu dissar jag faktiskt datorn, vilket jag gjort hela dagen för jag ska försöka kurera mn dunder förkylning, jag måste ju bli frisk till på lördag.
XoXo




Kommentarer
Postat av: Linnea Börjel

Snygga stövlar!

2012-03-03 @ 17:24:11
URL: http://linneaborjel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0