Snö och ont i magen.

Ja nu snöar det tom här Nere i nordvästra Skåne. Ska bli kul att se hur länge det får ligga. 
Aja idag ska snön trotsas med en härlig ridtur. Kanske dämpar marken lite med snön så man kan trava lite idag, dem andra turerna har det blivit mest skritt arbete.

Vi känner ju fortfarande inte till alla ridvägarna som finns på det nya stället och om snön slutar falla så mkt som den gör nu så blir det väl en ny utforskar runda i em, men som sagt snön får avgöra hur långt vi rider =)

Men i alla fall så har jag sjukligt ont i magen idag =( Jag tror jag börjar få magkatarr igen & det vill jag inte. Blir att åka till apoteket & köpa ngn pilla mot det. Har haft det innan så jag vet hur det känns. 
Men men det blir bra tills lut =) 

Nej nu ska jag kolla på Tre kronor med finaste hjärtat <3

Snöar i hbg =)

Bild från mitt fönster =) Det är faktiskt lite mysigt med snö =)


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0