Thomas Ledin på Rondo.

Jag & hjärtat var och såg THomas Ledin på Rondo igår =)
Det var en helt fantastisk show med mycket skratt, fina låtar & underbar stämning =)
Vi fick till denna show en otroligt god 3 rätters meny.
(jag upptäckte efter att jag tagit bilderna att det var förbjudet att fotografera) OOOOOPS!!!

förrätten på Rondo =)Varmrätten på Rondo =)

Detta var förrätt och varmrätt på bilden =)
Allt jag kan göra är att tacka Y & P för biljetterna, ett MYCKET stort tack till er ska ni veta.

Idag som ni alla vet så drar jag & hjärtat till GBG Horse show och givetvis ska göra försöka få upp lite laiv inlägg på bloggen direkt därifrån )
Jag ser nu att batteritiden på datorn inte är den bästa, men det skanog gå.

Blogg.se appen stänger ner sig så fort jag vill trycka mig in & skriva ett inlägg, kanske ska ta bort & instalera om den
Men nu blir det att gå till spårvagnen.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0