Träningsvärk & smockad dag.

Denna dagen har jag typ varit hemma 20 min sedan jag gick upp i morse (överdrev liet kanske) men jag började jobba 09:00 och sedan dess har jag inte varit hemma före nu.
Klockan är nu 21:455 och jag har bara precis packat min träningsväska & väntar nu på att hjärtat ska komma hem för sedan ska vi ner & gymma igen =)
Gott som sat5an så sover man gott i natt ;)

Iaf så ska jag se om jag orkar efter passet idag som inte blir långt men att kanske ta några min i solariet =) Får se vad klockan är osv, men vore riktigt soft att få lite färg nu när man är så hemskt vinteblek ;D

Nej nu ska jag sticka igen, jobba i morgon också.
Livet leker <3

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0