Grattis till mig =)

Idag gic det undan i stallet. Hästarna kom ut snabbt & lätt & allt detta tack vare att snälla P ger dem frukost var dag =) 
Sen så bråkade Ester med Athena vid vatten baljan i hagen, hon skulle ha just det vattnet som Athena hade i munnen . Knäppa hästar. Man kan inget annat än att älska dem =)

Lukas blir bara lugnare & lugnare för var dag som går, nu jobbar jag sena dagar ons, torsz & fre så han får vila men lördag, söndag, måndag & tisdag ska det ridas =) För då har jag KORTA dagar =) Ska bli skönt att kunna rida hur som & när som igen =)

Men men idag ska jobba 3-4 timmar ungefär:

För er som missat det, jag gick in i en provanställning den 18:e det är 50% tjänst men det är absolut bättre än inget. Detta innebär fast månadslön samt betald semester, snacka om att jag är lycklig =D

Nej nu ska jag byta kläder & JOBBA =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0