Hatar bloggen på mobilen =(

Är det bara jag som har problem med att blogg via mobilen?
Så fort jag ska klicka på ikonen för att skapa ett nytt inlägg så stänger appen ner sig därav min dåliga uppdatering den sista tiden.
Sen så är det mycket som händer nu både i stallet & utanför stallet m å jag ju säga. från och med igår gick jag in på min 6 månaders provanställning WOOOHOOO, detta innebär FAST LÖÖÖN! Dock är tjänsten bara 50% än så länge, till våren hoppas chefen på att få upp mig till 75% så det år framåt.
Sen i helgen så ska vi flytta hästarna till det nya stället dem ska stå på. Ska bli kul & detta innebär bättre möjligheter för att börja träna med Lukas på riktigt, snacka om skönt det ska bli. Jag orkar inte rabbla upp anledningar till varför alla hästarna ska flyttas, dem som känner mig & så vet varför =) Men nej Lukas ska INTE säljas, så vet ni det. Jag kommer aldrig någonsin göra mig av med honom, det är han & jag tills den dagen han ska galoppera på dem evigt gröna ängarna =D
Men i alla fall, blogg design?! ja tack!! XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0