Nu händer det saker.

Jeej, jag har fått ledigt från jobb den 23-25 februari. jag har fått GRATIS biljetter till Thomas Ledin, med mat & hela rubbet =) Givetvis ska jag & hjärtat mitt åka upp då han också har bjudit mig på GBG HORSE SHOW hela fredagen. Sovplats fick jag ordna, men det är det helt klart värt samt att hästvakt är ordnat med =) Detta ska bli så sjukt kul kan jag ju lova, nu är min kamera mycket bättre än förra året med blixt & nytt objektiv så det ska nog kunna bli fina bilder detta året. Sen har jag kommit en bit på vägen i sparandet till London, jag vill dit i vår/sommar. Annars blir jag sjukligt ledsen, men det är ju så det får vara =) Aja nu ska jag rummet städas klart, det har jag hållit på med nu i 3 dagar =P Hjärtat skickade jag till Ikea för att handla lite förvaring <3 XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0