Träning & tårta.

Idag kördde jag mitt första ordentliga träningspass på Fitness 24/7. Riktigt nice säger jag ju bara. Jag kommer nog ha fett med träningsvärk i morgon, men det är det helt klart värt.
och i morgon kväll ska jag på det igen, tur att hjärtat mitt peppar mig lite så att jag kommer igång på riktigt.

Men på tal om annat så bakade jag nyss en tårta till morgondagens stallmöte & detta för att kompensera alla ggr jag trillat av UTAN att baka en tårta, så jag tyckte det var dags nu samt att jag var sjukt sugen på att göra en tårta.

Jag använde mig av färdiggjorda tårtbottnat md choklad istället för vanlig socker kaka =)
Sedan så hade jag vitt överdrag istället för grönt eller rosa.
Sedan använde jag blå dekorations gel till det =)
Jag har gjort rosorna själv *stolt*

Se bilden =D
min stallmötes tårta =)

XoXo
EmmaMarvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0