Underbara värld.

Ja idag är en sådan undebar dag då allting bara  är just underbart.
Igentligen har ingenting speciellt hänt, men allting går rätt.
Bara det är ju helt fantastiskt.

Dagen började med att jag & hjärtat åkte till stallet & snackde med Emma, sen så red vi en runda.
Vi håller fortfarande på att utforska alla nya ridvägar som finns på detta stället. Helt underbara vägar & fin natur. ME LOVE!
Iaf så Lukas var så sjukligt mysig idag han ville bara mysa hela tiden, min fina pojke. <3
när vi hade ridit så mockade vi klart i stallet och sedan körde vi hem.

Hemma så åt vi lite lunch & just i detta ögonblicket sitter jag med min laptop i mitt knä i bilen på väg ner till Bertils moster som bor en bit ner i skåne. Vi ska hämta hans nya dubbdäck samt äta middag, det är fin fint detta:
Ska väl mysa en del med deras vovvar också =)

Nej nu sak jag sova ;D

XoXo
EmmaMarvin

Mysigaste Lukas.Mysigaste Lukas.
Mysigaste Lukas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0