Ännu en bildbomb.

Ja jag lovade ju massa bilder igår,.
Så nu kommer dem.
jag hde över 1100 bilder som jag skulle rensa bland så dessa är dem jag gillar bäst från alla i alla fall.

Jag börjar me dlite vanliga dressyr bilder på mig & Lukas =)
 
Sen så ville Lukas busa lite =P
 
Men han Lugnade sig ganska så fort igen & jobbade på fint igen.
 
Sedan blev det givetvis mys i stallet & lite mer bilder.
 
Sedan fick Lukas komma ut i hagen igen =)
Det är alltid lika uppskattad från hans sida ;)

 
Efter stallet så var jag & hjärtat mitt ute & körde en liten runda =)
Så jag tog givetvis en del bilder då med =)

 
Sedan var jag ute & busade med 2 tjejkompisar & deras hundar.
Så kameran var med mig överallt denna dagen =)

 
Så nu var det slut med bilder för idag & eftersom hjärtat mitt åkte upp till gbg idag & blir borta hela veckan så blir det i alla fall inga ridbilder denna veckan.
men det får gå ändå.

Hoppas inte ni blir allt för besvikna på mig!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket =)Blev faktiskt väldigt nöjd med dem =)
EmmaMarvin

2012-07-22 @ 23:24:56
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0