Dålig på inlägg.

Ja min mobil pajjade ganska så ordentligt i tisdags så nu har jag en lånetelefon.
Den kan jag inte ta bilder med för då måste man ha ett minneskort & jag har inget.

Så alla spontaninlägg kommer ligga nere fram tills min egen telefon kommer hem igen!

Men i alla fall så lovade jag er en bildbomb igår så den kommer jag smälla upp här nu!
Men först kommer en bild på min tåra som jag gjorde igår för att ta med på grillfesten.
Som för övrigt var sjukt kul =)

Gott vin, härligt sällskap och mycket sång & tjoande ;)

 
Haha jag hade ganska kul närjag gjorde den =)
 
Men i alla fall så nu kommer bilderna från gårdagens ridpass.
Jag vill inte ha några dumma kommentarer om min sits osv.
jag vet att jag sitter väldigt framåtlutad på dessa bilderna.
Detta är pga min rygg som är fruktansvärt svank och ibland kan jag inte räta den helt enkelt.
 
Sen så är min ljumske också dålig sedan avfallet förra sommaren.
Men lukas tramsade ganska mycket under passet & ville inte alls.
Men till slut samarbetade han!

Det blev lite travbommar & ngn kryss vi tog oss över.
 
Om ni tittar på dem första tre bilderna.
Så ser ni vad jag menar m ed att Lukas kör ner huvudet i landningarna & som i sin tur gör att jag tappar balansen ganska ordentligt ibland. 
 
Ja gott folk.

Detta var allt för denna gången.

så ills nästa gång.

XoXo
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0