Detta eviga regn.

Ja jag är så trött på att var dag höra regnet som slår mot fönstret.
Jag saknar att vakna av att solen har varmt upp hela rummet.
Men det är väl en typisk svensk sommar antar jag.
 
I alla fall hoppas jag på bättre väder i morgon.
Då har jag faktiskt lagt upp ett litet markarbetes pass på Lukas.
Hjärtat mitt ska faktiskt fota så det blir väl bommar & ngt litet kryss kan jag väl tänka mig.
 
Det ska bli kul att se hur det går, han har blivit mycket bättre på både travhoppningen & taxeringen. 
Samt att inte heller kör ner huvudet i landningarna som han gjorde innan.
Framsteg detta =)

Men nu får ni hålla tummarna för att vädret håller sig i skinnet så att detta passet blir av i morgon!

Så tills dess.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0