Gårdagens sysselsättning.

Ja jag var ju typ iväg hela dagen igår så jag hann verkligen inte uppdatera bloggen min.
Jag vet det är fy fy på mig.
 
Men idag kommer uppdateringen om igår.
Det började med att jag åkte till stallet där vi fortsatte attstäda ut allt gammalt hö på höloftet så att vi snart kan få in nytt hö =)
Sen kom M & Fidde också så blev det en del bus =)
 
Efter det gick vi ner till sommarhagarna för att vi skulle spraya på hästarna flugmedel & fylla vatten osv.
Lukas var sjukt busig & eftersom han var blöt efter regnet så blev det ingen ridning så jag använde hans energi så han fick springa av sig i hagen. Massa bus & han älskar det =)

 
Även när hans pringer löst har han börjat lyssna toppen bra på min hörst & så, men jag vågar inte släppa honom lös på banan eftersom han har tendenser att hoppa över staketet på ridbanan:
men när man busar såhär i hagen så gör han inte det.
Knepigt, men man får hitta dem knepen som passar bäst på ryttare & häst =)

Men efter stallet så var jag & handlade med mamma & Pappa & sen ringde M & frågade om vi skulle ta en promenix med Fidde =)

Sedan var det mat & sedan spenderade jag hela kvällen hos Doris med film, skratt & awesome kakor =)
 
Dessa var sjukt goda.
TESTA!

I morgon blir det Falsterbo med hjärtat <3
Klart att det kommer bilder i morgon kväll =)
Får vi se hur mycket jag kommer hem med till Lukas ;)

Men tills nästa gång.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0