Genomblöt, skitig och underbar dag!

Ja nu kanske ni undrar var min bildbomb tog vägen?!
JO såhär är det att vi skulle ju högtrycks tvätta stallet idag!
Och jag kom hem för ca 30 minuter sedan MAX!
Alltså så har vi hållt på i stallet i ca 8 timmar, ja 9 timmar om jag räknar med timmen vi körde iväg för att äta.
 
Haha vi är sjukt noga & stallet ser ut som "nytt" ja det finns givetvis massa fläckar osv som INTE går att få bort.
Jag skurade HELA min box med såpa och diskborste! Haha ja men sjukt kul ha vi hafy i alla fall & det ska bli mysigt nu att det är så rentt resten av sommaren tills hästarna kommer in igen!

Men detta sdädande & donande gjorde att jag hann verkligen inte ta mig tiden att ta bilder på hästarna idag så jag får göra det i morgon istället.
Jag tror jag kommer ha sjuk träningsvärk i mina armar i morgon, men det är det värt.
Ja jag hann ju inte rida idag heller, men Lukas såg inte ut att lida av det ;D

Men nu ska jag krypa ner i sängen hos hjärtat mitt & kolla på stallkompisar <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0