Hatar detta!

Ja
som ni som läste igår vet så var jag på djursjukhuset med kissen igår.
hon är fortfarande kvar där.
När vi satt i väntrummet blev hon sämre & vi fick nästan ingen reaktion från henne.

Vi fick då komma in akut, vetten tittade lite snabt på henne.
men vi fick vänta nästan 1,5 timme till efter det innan vetten kom tillbaka till oss.

Kissen töntgades & det visade att ena njuren var mindre & hade sten i sig, men hon sa att det inte alls behöver betyda ngt.
Blodprover togs & dem ska analyseras i morgon samt att dem ska göra ett ultraljud.

Så missen är inlagd nu & kommer förbli så tills tidigast i morgon.

Allt detta gör mig jätte ledsen för jag älskar våran kisse!
Så nu kanske ni förstår varför bildbomb & dyligt inte kommit?!
Jag har precis lagt in alla bilder på datorn, men det tar ju ett tag att orka ladda upp dem.

Men jag ska försöka göra det ikväll.
Men i alla fall så ska jag ner till mamma & pappa i husvagnen idag då Bertil jobbar hela veckan så orkar jag inte bara sitta hemma själv.
Så jag kommer hem i morgon eller på tisdag!

Så tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0