Hund parkering??

Ja just nu är jag hemma & är sjuk.
Har haft fenber under dagen men nu är den nog borta (hoppas jag)
Men i alla fall när jag är sjuk så älskar jag att sitta & dumsurfa.

Jag gick in på facebook & kollade i en grupp där man kan annonsera ut om efterlysta Hundar osv =)

Där i den gruppen hittade jag denna länken.
http://hundeparkering.no/hundeparkering/ 

Detta är om att i Morge så finns det utanför butiker osv små burar där man kan parkera sin hundar under tiden man är inne & handlar.
Detta är för att motverka stölder av hundarna.
Riktig HISS till detta måste jag säga.
Bättre anser jag än att behöva binda fast hundarna i stolpar & riskera att den inte längre finns kvar när man kommer hem. 
 
Vad tror ni om detta, skulle det inte vara underbart att känna sig trygg när hunden är utanför affären?


Så tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0