Inredningen på lägenheten.

Hej alla fina ni som läser.

Ja idag har jag inte varit hemma före nu.
full rulle hela dagen & jag gillar det!

Det började som jag skrev innan med att vi var nere i förrådet & rensade en del skit, så det blir loppis på söndag med en del & så var vi på tippen idag med en del. Haha men vi har sjukt mycket kvar i förrådet som ska rensas & säljas osv.
Men det kommer blir bra när det är klart.

Sedan var vi i BoBuktiken & valde inredningen så som tapeter & annat kul till lägenheten & jag förstår att ni vill se vad?
givetvis håller jag vad jag lovar då jag faktiskt fotat det.
tänk på att allt är LJUSARE i verkligheten än på bilden.

Så jag börjar med tapeterna.
Denna ska vara i vardagsrummet.
Denna ska vara i hallen.
Denna ska vara i sovrummet.
Denna ska vara i köket & som jag sa så är dem ljusare i verkligehten då denna näst intill är vit bortsett från mönstret.

Sen så valde vi även golv till rummen.
Dock fick jag inte med parketten till vardagsrummet.
Men ni får se dem 2 jag hann fota iaf =)


Detta är golv nr1
Detta är golv nr2.

Dem går i gråskalor bägge men lite olika nyans på dem!
Sedan ska vi ha en mörkare nyans också men hann inte forta den!!
 
Sedan efter det körde vi ut på rusta där vi skulle titta på en mikro (billig sådan)!
Och visst kom vi hem med en, samt lite till =)
Bild på det kommer givetvis också.


2 st teddy filtar & en matta.
Mattan upprullad ser ni här under.

Snygg som tusan kommer den bli =)

Och så givetvis mikron =)

Jag & hjärtat är riktigt nöjda med dagen & snart är allt klart.
Sedan blir det en runda till Ullared precis innan vi flyttar in för att köpa lite inredning till bad & kök samt förbrukningsmaterial.
men fram till dess har vi faktiskt allt nu.
Skönt att inte stå med allt innan flytten.

Sedan har jag hunnit med en Fika med finaste N i hamnen & sedan en runda ut till Lukas.
Den nya flughuvan han fick låg i 2 delar i hagen (han tyckte inte om den) så det blev grimma med fly offen på =)
Det blir nog bäst så.

Sedan nu är jag hemma, ska kolla FB & DV!
Sedan blir det sängen med hjärtat som redan sussar gott!

Men tills vi hörs igen.
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0