Inte långt ifrån storm.

Fy vad det blåser idag men det ska jag trotsa & vara i stallet vid 12 för att rida med Y!

haha på tal on ingenting så är mitt tangentbord fullt av kokos flingor från min Raffaellos jag åt igår ;)
Men det är det värt!

Ja det händer för övrigt inte så mycket idag faktiskt!
Ska mysa med kissen, eventuellt åka till ängelholm med D eller mys med A hemma hos henne, får helt enkelt se vilket som blir av =)

Men i alla fall så tvärvägrar min kisse att jag får ta tempen på henne.
Jag tror den är för stor!
Så får se om jag ska köpa en mindre annars får hjärtat hjälpa mig ikväll med henne.
hon är inte lika sammarbetsvillig nu när hon är piggare ;)

Men i alla fall nu blir det film tills jag ska köra.

så tills nästa gång.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0