Jävla mobil.

Ja nu ska jag beklaga mig lite över min dumma mobil som bara dog när jag satt & åt på väla innan idag.
det plingade till i den så tänkte jag; jag kollar det när jag ätit. Sedan tänkte jag inte mer på det.
Men när jag sen tog upp telefonen & skulle kolla så var den sten död.
Tur att vi var på väla så jag gick rätt in på tre med den, men inte heller dem fick igång den.
så ja den fick ju givetvis åka iväg på lagning.
kul som tusan säger jag ju bara!

Alla bilder, ja allt är borta =(
Sjukt trist säger jag ju bara!!

Så nu har jag en Samsung som låne telefon, suger röööööv säger jag ju bara =(

Men sånt är livet.

i alla fall kissen är sjukt pigg & bara ränner runt här hemme, hon vill så gärna gå ut, men vetten sa att hon skulle vänta med det till i morgon, det tycker ju dock inte kissen är lika kul ;)

Men nu blir det mys med hjärtat innan han somnar.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0