Kasst väder.

Ja idag är det riktigt kasst väder. =(
Men jag gör det kul av det hela.
Så jag arrangerar en:
 
Jag svarar på allt =)
Ni har hela dagen idag & i morgon på er att ställa frågor, jag kommer svara på alla frågor på bloggen på söndag morgon =)
Så var nu inte blyga alls!
 
Uch jag vill inte att det ska regna, jag hade ju hoppats på att rida idag, men får se, jag & pappa kanske skulle åka ut sen för att prata med P om att låna bord till loppisen på söndag =)

Aja tills vi hörs igen.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Malin Thurban

1) Hur gammal var du när du först börjae rida?
2) Varför fastnade du för det?
3) Vart ska du och Bertil flytta? =)
4) Planerar ni familj inom några år? Det vill säga barn.
5) Kan du fotografera och visa ipp din favoritoutfit? =)

Svar: Svaren är uppe på bloggen nu =)
EmmaMarvin

2012-07-08 @ 00:22:29
URL: http://malinthurban.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0